لیپوساکشن باسن

مجموعه اي براي يافتن هيجان انگيزترين كيفيت زيبايي

لیپوساکشن باسن

۲۳ بازديد

لیپوساکشن باسن چیست؟

عمل لیپوساکشن باسن یک راه مطمئن برای فرم دهی و خارج کردن چربی های اضافی باسن است که به آن عمل لیپوپلاستی هم گفته می شود. جراحی لیپوساکشن باسن می تواند با خارج کردن چربی های اضافه در این ناحیه باعث به وجود آمدن فرم و سایز مناسب در باسن شود.

فواید لیپوماتیک باسن

در سال های اخیر لیپوماتیک باسن از جمله عمل های پرطرفدار بین خانم ها و یا آقایان بوده است . افراد زیادی برای از بین بردن چربی های اضافه بدن خود از این روش استفاده می کنند که به عنوان یک روش موفق از آن نام برده می شود . با لیپوماتیک علاوه بر چربی های باسن چربی های اطراف آن نیز تحت عمل قرار می گیرد که باعث خوش فرم شدن آن می شود.

تزریق جربی به باسن

هزینه عمل لیپوساکشن باسن در تهران

هزینه عمل لیپوساکشن باسن در تهران تحت تاثیر عوامل زیادی تغییر می کند و طبیعی است که دارای قیمت ثابتی نباشد. معمولا هزینه مورد نیاز برای این عمل در تهران بیشتر است و به ازای آن جراحان ماهر و خدمات بهترین دریافت می شود. مهارت و تجربه جراح در عمل زیبایی باسن تاثیر زیادی در قیمت نهایی دارد.

اولتراپی چیست؟

غیرتهاجمی و غیرجراحی است که از فناوری فراصوت برای تحریک کلاژن سازی جهت لیفتینگ، یکنواخت سازی و سفت کردن پوست شل استفاده می کند.

نحوه عملکرد روش اولتراپی

در این روش درمانی جهت بازسازی کلاژن انرژی متمرکز فراصوت در دمانی بهینه به عمق پوست تحویل داده می شود. اولتراتراپی آغازگر یک پروسه طبیعی موسوم به نئوکلاژنز جهت تولید کلاژن جدید می باشد که با اثرات زمان و گرانش بر روی پوست مقابله می نماید. جهت دستیابی به نتایج طبیعی و برجسته ، در اولتراپی به برآیند ساخت کلاژن بدن وابسته است.

دستگاه التراپی

این روش قوی ترین سیستم غیر جراحی دنیا در زمینه لیفت و جوانسازی و کاهش چین و چروکها و اصلاح افتادگی پوست صورت، گردن، غبغب و دکلتـه می باشد.

این روش تک جلسه ای باعث تحریـک تشکیل کلاژن جدید در عمق زیـر سطح پوست شده و نتـایج در طول 2 تا 3 ماه آشـکار می گردد.

ultratherapy

کاربردهای اولتراپی

استفاده از این دستگاه در جهت از بین بردن چین و چروک های پوستی مورد استفاده قرار میگیرد. کاربردهای اصلی استفاده از این دستگاه که طبق نظر پزشکان متخصص پوست تایید شده است شامل:

کاهش چین و چروک در نواحی دکولته (بالای سینه)

  • سفت کردن غبغب
  • درمان خطوط ریز اطراف چشم
  • سفت کردن پوست پیشانی
  • سفت کردن پوست چانه
  • لیفت خط ابرو
  • لیفت گونه

تزریق چربی به باسن چیست؟

تزریق چربی به باسن یا بالا بردن باسن به روش برزیلی یکی از روش های جدید برای تغییر اندازه و شکل باسن است که بدون نیاز به هیچگونه پروتزی انجام می شود. برای انجام این عمل، چربی اضافه موجود در بدن مانند شکم، پهلو، ران و با یکی از روش های نوین خارج شده و به باسن تزریق می شود.

Buttock fat injection

بررسی نحوه تزریق چربی به باسن

تزریق چربی در حال حاضر یکی از روش های جدید تغییر اندازه و فرم باسن است که نیاز به پروتز ندارد. به منظور بزرگ کردن باسن و فرم دهی آن با روش تزریق چربی، پزشک معمولاً در سه مرحله کار را پیش می برد:

در قدم اول چربی به کمک لیپوساکشن از قسمت هایی از بدن نظیر شکم، پهلو، ران و استخراج می شود.

در مرحله بعدی لازم است تا چربی برداشت شده صاف و خالص (تصفیه) شود تا برای انتقال مشکلی نداشته باشد.

در مرحله سوم برای انتقال و تزریق چربی و انجام جراحی، پزشک روی برخی از نقاط خاص باسن برش کوچکی ایجاد می کند. این برش ها بعد از جراحی به سرعت بهبود خواهند یافت و قابل مشاهده نخواهند بود.

در این روش جراحی نیازی به بستری یا بیهوشی مراجعه کننده نیست ولی بسته به شرایط تزریق گاهی اوقات از بی هوشی عمومی استفاده می شود.

عمل تزریق چربی به باسن به چه کسانی توصیه می شود؟

معمولا افرادی که اضافه وزن دارند و یا لباس هایی با سایز های بزرگ می پوشند، گزینه مناسبی برای لیپوساکشن و انتقال چربی هستند چرا که این افراد ذخیره چربی کافی برای انتقال به باسن دارند

چرا انتقال چربی به باسن انجام می شود؟

انتقال چربی به باسنبه منظور اصلاح مشکلاتی مانند موارد زیر می باشد:

  • رفع افتادگی باسن
  • فرم دهی به باسن های صاف
  • اصلاح باسن نامتقارن
  • اصلاح شکل باسن با فرم نامتناسب و کوچک

باز گرداندن حس اعتماد به نفس در افرادی که اعتماد به نفس آنها به دلیل شکل و اندازه باسن پایین آماده است

پیکرتراشی چیست؟

پیکرتراشی روشی است که با حذف چربی های اضافی و از بین بردن افتادگی پوست قسمت های مختلف بدن مانند :

  • شکم
  • صورت
  • غبغب
  • بازو
  • ران
  • باسن
  • سینه و غیره، به بهبود فرم بدن کمک می کند.

انجام پیکرتراشی، بدون درد و خون ریزی است و زمان دوران نقاهت آن بین ۳ تا ۷ وز است. این روش مناسب افرادی است که وزن مناسبی دارند اما اندام ایده آلی ندارد و به نوعی بدن شان نسبت به ورزش و رژیم مقاوم شده است. بنابراین، پیکرتراشی فناوری جدید و کم خطری برای کمک به رسیدن به اندام ایده آل است

پیکرتراشی چگونه انجام می شود؟

کاهش چربی های بدن با کمک این روش هم می تواند به صورت پیکرتراشی بدون جراحی و هم با عمل جراحی پیکرتراشی انجام گیرد. روش های عمل جراحی برای زیباسازی اندام که به صورت تهاجمی و معمولا همراه با بیهوشی و در اتاق عمل صورت می گیرد، دوران نقاهت طولانی تری نسبت به تکنیک های بدون جراحی آن دارند.

body sculpting

انجام عمل ابدومینوپلاستی چه اهدافی را دنبال می کند ؟

اصلی ترین هدف از انجام جراحی مذکور ، رسیدن به تناسب اندام در ناحیه ابدومینال و پهلوها می باشد. به مرور زمان ممکن است افراد به دلایل مختلف شاهد تجمع چربی هایی در نواحی گفته شده باشند. در ابتدا ممکن است از برنامه های ورزشی و رژیم ها غذایی استفاده کرده ولی با گذشت زمان نتیجه مطلوب و دلخواه حاصل نشده باشد. از این بابت برای رفع چربی های مقاوم شکم و پهلو و برطرف کردن حالت برجسته و جلو آمده شکم ، به انجام عمل ابدومینوپلاستی روی می آورند.

پیکرتراشی برای چه افرادی مناسب است؟

چه کسانی بهترین کاندید پیکرتراشی هستند؟ آیا من گزینه خوبی برای پیکرتراشی هستم؟ اینها سوالاتی است که اغلب مراجعه کنندگان از پزشک خود می پرسند. در پاسخ به این سوال باید گفت که پیکرتراشی هم مانند سایر جراحی های دیگر شرایط خاص به خودش را دارد.در ابتدا فرد باید از سلامت جسمی کافی برخوردار باشد و مبتلا به بیماری های خاص نباشد. دوم اینکه دچار چربی موضعی باشد نه چربی احشایی.

فرق عمل پیکرتراشی با لیپوماتیک چیست؟

عمل پیکرتراشی شامل تکنیک های مختلفی از جمله لیپوماتیک، لیپوست، لیپوساکشن، لیپولیزر، ابدومینوپلاستی، بادی جت، کرایولیپولیز، اولترازد و دستگاه اکسیلیس (exilis) می شود. بنابراین، لیپوماتیک یکی از تکنیک های پیکرتراشی محسوب می شود و جزوی از آن است. در اینجا به ارائه تعاریف کوتاهی از سایر روش های پیکرتراشی خواهیم پرداخت. سایز کمک می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.